5. Kujundusmalli paigaldamine

Pead paigaldama oma sisuhaldussüsteemi uue kujunduse ja tegema lehestikus väikesed muudatused. Lisaks leia veel juurde 3 viisakat kujundusmalli. Ülesande täpsema kirjelduse ja postituse nõuded leiate esitluses.


 

Oeh. See ülesanne on mu jaoks ‘gift and a curse’. Ühest otsast ma jumaldan erinevaid kujundusi, nende otsimist ja nende kallal nokitsemist aga teisest otsast MA VÕINGI SEDA TEGEMA JÄÄDA. See on rahustav tegevus mu jaoks aga päris ausalt kohe ma võin sellesse uppuda iga pisi detaili ja kõikide erinevate võimalustega.

Veebileht: orusalu.me

Hetke seisuga läks kasutusele Vertex kujundusmall kuna tahtsin alustuseks puhast ja lihtsat stiili. Lisaks meeldis antud teema menüü asetus. Muuta sai nii taustavärvi kui ka taustapilti ning lisada sai ka logo mille ma ilusti ära kasutasin.

Taustapilt on võetud tasuta pixabay lehelt. Oleks tahtnud enda tehtud pildi panna aga ma üritan hetkel neid tööjuhiseid järgida.

URL : https://wordpress.org/themes/vertex/

Nüüd:

Screen Shot 2017-10-07 at 23.39.36.png

Ennem :screen-shot-2017-10-01-at-12-27-21-e1506853151102.png



1. MODERN

URL : https://www.webmandesign.eu/portfolio/modern-wordpress-theme/

Tegemist jällegi üsna minnimalistliku teemaga aga antud kujundusmall kasutab esilehel ära kogu ekraaniulatust. Meeldis alla kerides porfoolio lahendus ning see kuidas neid on võimalik kategooriates kuvada.

Screen Shot 2017-10-07 at 23.53.56Screen Shot 2017-10-07 at 23.54.21

2. instantWP

URL : http://gentsthemes.com/themes/instantwp-bootstrap-wordpress-theme/

Puhas ja lihtsas stiilis. Jällegi Porfoolio vaatus alla kerides on meeldiv ning sotsiaalmeedia riba all jääb ka kenasti silma.

Screen Shot 2017-10-08 at 00.08.25Screen Shot 2017-10-08 at 00.08.45Screen Shot 2017-10-08 at 00.08.57

3. CoffeeIsle

URL : https://justfreethemes.com/coffeeisle/

Tegemist natuke detailiderohkema kujudusmalliga kuid see tundus omamoodi ja jäi silma. Erinevad fint võimalused ning sobiks hästi ka e-poe jaoks. Mobiili ja muude ekraanidse vaade tundub ka vahva. Kui natuke rohkem aega on proovin ka selle teema läbi nikerdada ja vaatan kas meeldib.

Screen Shot 2017-10-08 at 00.13.49.png

 

Ülesanne

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑